نحوه دریافت و زمان‌بندی ارائه خدمات

نحوه دریافت و زمان‌بندی ارائه خدمات

خدمات پارک به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند:

1- خدمات مشاوره و پذیرش: شرکت‌های متقاضی پذیرش در پارک می‌توانند با مراجعه به کارشناس جذب و پذیرش (جناب آقای رستمی، داخلی 2125) از این خدمات بهره‌مند شوند.

2- خدمات پشتیبانی، تسهیلات مالی، خدمات مشاوره و بازاریابی: شرکت‌ها پس از طی فرایند پذیرش در پارک و عقد قرارداد استقرار، می‌توانند برای دریافت این خدمات به مدیر امور موسسات (سرکار خانم خاجو، داخلی 2127)، کارشناس جذب و پذیرش (جناب آقای رستمی، داخلی 2125) یا کارشناس نظارت و ارزیابی (سرکار خانم قربان‌نژاد، داخلی 2126) مراجعه فرمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *